Infor CRM eelised
CRM süsteemi ja andmete üle kontrolli omamine.
Infor CRM-i saab kasutada kontoris arvutiga, nutiseadmes või kombineeritult ning on olemas alati kontroll nii süsteemi kui andmete üle. Uuendatav info liigub lihtsalt ja kiirelt lahendustest sisse ja välja.
Nutiseadmete kasutajatugi.
Infor CRM annab tasuta ligipääsu kliendiandmetele, Android™, iPhone®, iPad® spetsiaalsetele rakendustele, ning teistele seadmetele.
Lihtsus kasutamisel ja intuitiivne funktsionaalsus.
Infor CRM töötab kiiresti tänu easy-to-learn-and-use kasutajaliidesele. Suur hulk kasutajaid on selle omaks võtnud, see nõuab meeskonnalt vaid veidi õppimisvõimet.
360° vaade klientidele.
Tugineb Infor CRM-le kui operatsioonikeskusele, kus kliendiprofiil on ülesehitatud vastavalt välistele allikatele ning olemasolevale teabele teie ettevõttes. Integreerides front- office ja back- office (näiteks majandustarkvara) luuakse terviklik ülevaade iga kliendi kohta.
Kliendiga seotud andmetest on võimalik koostada erinevaid aruandeid ja analüüse.
Infor CRM pakub palju aruandluse vorme ja analüütilisi vahendeid müügitegevuste, teenindus- ja kliendikõnede, turunduskampaaniate kohta, mille abil saab teha rohkem teadlikke otsuseid.
Mitu juurutusvõimalust- pilv, kohalik võrk, mobiil või kombineeritult.
Infor CRM juurutusvõimalused vastavalt firma IT ja äri eelistustele, strateegiale ja tegevusvaldkonnale. Ettevõtte kliendiandmed on kindlalt kaitstud ja juurdepääs olemas nii LAN ning veebi, pilve, mobiili või kombineeritud ühenduse kaudu.
Unikaalselt kohandatavad lahendused vastavalt teie ettevõttele.
CRM lahenduse soetamisel ei ole vaja muuta oma seniseid äritegevuse harjumusi, vaid seda saab ise vastavalt oma soovile kohandada, seadistada, isikupärastada.
Paindlik hinnastamine.
Valmislahenduse korral sõltub hind kasutajate arvust. Kohandatud lahendused hinnastatakse vastavalt töömahule ja kasutajate arvule.
Globaalne partnerite, arendajate ja klienditoe koostöö tagab CRM edu teie ettevõttele.
Kasutades Infor CRM tarkvara on ettevõttel võimalus kasu saada laiast äripartneritevõrgust ning saada emakeelset kasutajatuge kohalikult esindajalt.