Tooted ja teenused

Kliendihalduse süsteem ehk CRM (Customer Relationship Managementon oluline osa tänapäeva ettevõtte struktuurkapitalist ja väärtusest. Kliendihaldus on ärikriitilise info selgroog ja kollektiivne mälu. Paljudes ettevõtetes on kliendisuhted vaid müügimeeste peas ja märkmikes. Oluline kliendi info peaks aga olema süstematiseeritud ning kiiresti kättesaadav kõigile ettenähtud osapooltele. Kliendihalduse süsteem aitab saada uusi kliente läbi efektiivse ja organiseeritud müügiprotsessi ning neid hoida tänu kvaliteetsele teenusele.

Tooteplatvorm

Kliendihalduslahenduste tegemisel kasutame maailma juhtivate äritarkvara tootjate hulka kuuluva Infor tooteid. Jälgime, et need oleks ühildatavad ettevõtte teiste süsteemidega nagu ERP, raamatupidamine, laosüsteem jne. Arendused luuakse põhimõttel, et tööprotsessid oleksid lihtsad ja loomulikud ning et töötajad ei peaks tegema liigset tööd CRM-i kasutamisel. Infor CRM pakub nii valmislahendusi kui ka kliendile spetsiaalselt kohandatud lahendust.

Kliendihaldusrakenduste valdkonnad ja põhifunktsioonid

  • Müük– müügiliidide viimine tehinguteni, müügiorganisatsiooni efektiivsuse prognoosimine ja jälgimine. Ettevõtte tööriist, mida saab kasutada kogu müügitiim. Müügivihjete, pakkumiste ja müügitegevuste  haldamine on võimalik erinevates seadmetes ning ligipääs programmile on kõikjal ja millal iganes.
  • Turundus– CRM lahenduse abil on lihtne planeerida otsekampaaniaid, neid sihtida konkreetsele turusegmendile, kampaaniat jälgida, koostada aruandlust ja analüüsi .
  • Teenindus (helpdesk)– CRM süsteem ei unusta kliendi probleeme enne, kui need saab lahendatud. Meeldetuletused, ülevaatlik aruandlus, analüüs ja eskaleerimise protseduurid aitavad kindlustada rahuloleva kliendivõrgustiku.
  • Aruandlus ja analüüs– Infor CRM pakub palju aruandluse vorme ja analüütilisi vahendeid müügitegevuste, teenindus- ja  kliendikõnede, turunduskampaaniate kohta, mille abil  saab teha rohkem teadlikke otsuseid. Kõigest mõne hiireklõpsuga on võimalik saada ülevaatlik aruanne enda poolt valitud kriteeriumite alusel.
  • Mobiilsus– nutiseadmete kaudu annab ligipääsu ka kontorist eemal olles. Kasutajatel on võimalus jälgida klientide kohta infot, omada ülevaadet KPI-st, diagrammidest ning jälgida oma tegevusi ja ajakava.
  • Tehnoloogia– kliendihaldusprogrammi on võimalus kohandada vastava kasutaja, meeskonna, ettevõtte ja tegevusvaldkonna spetsiifilisi nõudeid arvestades. Funktsioonide hulka kuuluvad integreerimine, turvalisus, täiustatud protsesside automatiseerimine ja kasutajamugavus vastavalt ärivajadustele.

Lisainfo
Aimar Vari
Partner/ Tootejuht
aimar.vari@crmsusteemid.ee