Infor CRM (SLX) lühitutvustus

Infor CRMi funktsionaalsus

Sobib ettevõttele, kus on 5 – 250 ja enam töötajat ning kasutajate arv võib olla kuni 2000. Infor CRM aitab teil luua tervikliku ülevaate oma klientidest. Täisfunktsionaalne valmislahendus “karbist võetuna”!

Müügimoodul

  • Kliendi ja kontaktisikute info
  • Müügivõimaluste haldamine
  • Kalendri ja tegevuste haldus
  • Integratsioonid MS Outlookiga ja Gmailga
  • Müügiprotsessid
  • Müügiennustused ja aruandlus
  • Konkurentide jälgimine
  • Integratsioon majandustarkvaradega
  • Masspostitus
  • Liidide haldamine
  • Lepingute haldus

Klienditeenindusmoodul

  • Tellimuste/probleemide haldamine
  • Tellimuste/probleemide suunamine
  • Lepingute haldus
  • Teabebaas
  • Tegevused & suhtlus
  • Aruandlus
  • Teavitamine & meeldetuletused
  • Kliendiveeb (Client Portal)
  • Integratsioon teiste tarkvaradega (majandustarkvara, …)
  • Seadistatavad ja automatiseeritavad tööprotsessid

Turundusmoodul

  • Turunduskampaaniate haldamine
  • Andmete segmenteerimine
  • Masspostitused (e-mail, SMS, …)
  • Küsitlused
  • Tööprotsesside automatiseerimine
  • Kampaania tagasiside registreerimine ja jälgimine
  • Kampaania tegevuste haldus
  • Eelarve & käibeanalüüs
  • Aruandlus (ROI)

Ülevaade kliendi tegevustest

Ajakohane ja hästi dokumenteeritud suhtlemine.

  • Kliendiprofiil luuakse sisemiste- ja väliste infoallikate põhjal
  • Ärijuhtimise, e-turunduse ja sotsiaalmeedia tööriistade integreerimine
  • Müügianalüüsi vahendid

Müügimeeskonna tootlikkuse tõstmine

Kliendi ajaloolise teabe kasutamine nutikamate tegevusplaanide koostamiseks, teavituste käivitamiseks parimate tavade tagamiseks ning juhtidele sellest ülevaate pakkumiseks.

  • Varasema suhtluse põhjaliku ajaloolise info kasutamine müügivõimaluste kiiremaks tuvastamiseks ja müügitegevuste sujuvamaks korraldamiseks
  • Proaktiivsed teavitused, mis toetavad täpset prognoosimist
  • Müügihalduse tööriistad aitavad meeskondade ja piirkondade tõhusat juhtimist.

Täielik ülevaade klientidest

CRMi ja majandustarkvara ühendamine, et saada rohkem infot klientide kohta.

  • Back office integreerimine ERP süsteemidega
  • Ettevõtteülene nähtavus ühes halduskeskkonnas
  • Ühtne platvorm mobiiliseadmete ja pilvetehnoloogia jaoks